lauantai 24. toukokuuta 2008

Se on myöhästä ny

Kaikella rakkaudella, jos ei olisi siskoja, kuka soittaisi minulle, että kaurapuuro on ihan hyvää raejuuston kanssa. Kenelle sitten soittaisin ja kertoisin uuden puseron ostosta. Ketä kiinnostaisi, etteivät viimevuotiset farkkuni mene kiinni. Mihin numeroon soittaisin, kun en tiedä mitä ruokaa tänään laittaisin. Siskoilta saa vihjeet elokuvista, tv-sarjoista, ruoanlaitosta, kirjoista, levyistä, ihmissuhteista ja siitäkin mitä en halua kuulla. Siskot sanovat asioita suoraan, ovat välillä vittumaisia, parhaimmillaan kuitenkin korvaamattomia. Gynekologi epäili kerran minulla munasarjasyöpää (jota ei sitten ollutkaan). Siskoni sunnitteli tulevansa sairaalaan minua katsomaan. Hän tietää, että pidän Sinikka Nopolan kirjoista, niinpä hän lähti ostamaan uusinta kirjakaupasta. Sen nimi oli "Se on myöhästä ny".

1 kommentti:

Yvonne kirjoitti...

Mulla on "vain" veli ja olen aina halunnut itselleni siskoa, siskoja.

Ennen kaikkea olisin halunnut mulla olevan kaksossisko, joka olisi samanlainen, mutta kuitenkin oma persoona.

Onneksi on kuitenkin olemassa ystävät, jotka joutuvat siskon virkaan.