torstai 17. huhtikuuta 2008

17 miinus 1

Hullua miten ihminen alkaa ahnehtia kiitosta ja mainetta. Olen säännöllisesti tarkistanut Blogilistalta kuinka monta lukijaa ja tilaajaa minulla on. Tilaajia on ollut 17. Tänään niitä oli vain 16. Mitä olen tehnyt väärin. Miksi tuo yksi minulle niin tärkeä lukija ei enää haluakaan lukea tuotoksiani. Jos tilaajia olisi 100, ei yhden menettäminen tuntuisi näin paljon.

Lähden viikonlopuksi parin ystävän kanssa Vierumäelle viettämään "Body and Mind" viikonloppua. Hauska nähdä minkälaista porukkaa sinne osallistuu. Huomenna on Hatha joogaa ja rantasauna. Odotan rauhaa ja lepoa. Toivotan samaa 16 lukijalleni ja myös sille yhdelle entiselle lukijalle.

1 kommentti:

Sokea kana kirjoitti...

En ole se katunut 16. vaan uusi! Eilen olin ehtinyt omaehtoisella ATK-täydennyskurssillani siihen vaiheeseen, että opiskelin tilaamisen. Yritin tilata blogisi, mutta blogin nimen kirjoittamalla hausta ei löydy mitään. Postauksesi kertoi, että blogisi on kuitenkin tilattavissa - ja löytyikin kun hain käsipelillä E:stä. Ehkä joku muukin luopuu tuon hakuvaikeuden takia.
Mukavaa viikonloppua!