torstai 23. heinäkuuta 2009

Nainen ilman omaa tahtoa

Olen täysin tahdoton ihminen. Kun joku pyytää minua jonnekin sanon aina kyllä. Jos sanoisin ei, olisi sellainen vaara, ettei minusta tykättäisi. Kuka sitäpaitsi pyytää enää toista kertaa. Tämän taipumuksen seurauksena kalenterini on niin täynnä, että en ehdi pyykkiä pestä vaan täytyy ostaa aina uudet vaatteet. Ostin jo toisen pyykkikorin kun yhteen eivät likaiset vaatteet enää mahtuneet. Joudun pian ostamaan kolmannen.

Olen ateisti kun keskustelen ateistin kanssa ja uskovaisuuteen kallellaan uskovaisen kanssa, ainakin sellaisen kivan. Olen tavannut ihania ortodokseja ja yritin ihan tosissani tulla ortodoksiksi, huonolla menestyksellä. Se kumartelu ja seisominen kävi selän päälle.

Pidän vihreistä. Ovat monesti viehättävää älykästä joukkoa. Mainostan autottomuuttani, joka johtuu yksinkertaisesti siitä, että olen surkea kuski ja haluan käyttää autorahat turhuuteen. Saan monta vihreyspistettä. Juoksen kuitenkin shoppailemassa vaikka kaapit roinaa pursuilevat sekä lentelen Atlannin yli edestakaisin.

On minulla omiakin mielipiteitä, mutta en kerro niitä teille, jos vaikka olette eri mieltä ja lopetatte tämän blogin tilaamisen.

1 kommentti:

Arjaanneli kirjoitti...

Tää oli hauska :)
Tahdottomaksi ihmiseksi olet kyllä mahdottoman viitseliäs.
Tai pikemminkin hauskalla tavalla utelias!