tiistai 2. kesäkuuta 2009

25 facebook "faktaa" minusta

Lainaan itseäni facebookista. Jos joku haluaa tietää minusta kaiken.

1. Asun Tampereella, vaikka olen savolainen. Koen joskus täällä ulkopuolisuutta, kun ei ole tarhakavereita, enkä osaa oikeaa aksenttia. Puhun jo lyhyitä helppoja lauseita Tampereeksi.
2. Minulla on kaksi huumorintajuista ja fiksua (aikuista) lasta.
3. Olen eronnut kauan sitten. Entinen mieheni on hauska ihminen kunhan ei tarvitse asua samassa taluodessa hänen kanssaan
4. Minulla on kaksi siskoa, puhun heidän kanssaan puhelimessa monta kertaa viikossa. Heiltä kuulen totuuden. Kännykkäni kuumenee noiden puheluiden aikana ja joskus pelkään, että se kärähtää.
5.Asun yksin, mutta en pidä yksin asumisesta.
6. Mukavat miehet ovat aina naimisissa. Joskus he unohtavat sen faktan.
7. Pidän blogia. En kerro siinä aina totuutta.
8. Saatan nytkin huijata.
9. Minusta on kiva vatvoa asioita ystävien kanssa.
10. Ruoka on hyvää. Pidän ruoanlaitosta.
11. Humallun helposti ja juon joskus liikaa. Kärsin sen jälkeen morkkiksesta.
12. En erityisemmin välitä saunomisesta.
13. Nukun välillä huonosti.
14. Pidän tanssimisesta. Luulen olevani siinä hyvä.
15. Haluaisin harrastaa kuorolaulua, mutta en kuorossa, johon minunlaisiani laulajia hyväksytään.
16. Saan välillä neulomispuuskia, minulla on läjittäin keskeneräisiä käsitöitä nurkissani.
17. Haluaisin olla naisellinen vahva nainen. Päätin uudenvuodenlupauksessani ryhtyä myös syvälliseksi ja veistokselliseksi ihmiseksi, mutta projekti on vielä kesken.
18. Olen hyvin hämmästynyt siitä, että sain tehtyä tohtorin tutkinnon ja että joku haluaa pitää minut työssä.
19. Olen välillä tosi saamaton.
20. Olen käynyt kerran Kuubassa ja Havanna teki suuren vaikutuksen minuun.
21. Minulla ei ole autoa, en ole varma osaanko enää edes ajaa. Pummaan toisilta kyytejä ja pidän ilmastonsuojelusädekehää pääni päällä.
22. Liikutun hölmöistä jutuista.
23. Aimemmin olin usein kotiin tullessani hyvin pahantuulinen ja huusin kuin peijooni, nyt ei kannata kun kukaan ei kuule.
24. Pelkään rupsahtamista.
25. Aistillisuus on elämän suola.

2 kommenttia:

Emileitha/Tarja kirjoitti...

Hei, hauskaa nuo juttusi.. heti arvelin että jotain tuttua tunnetta..oikeassa oli--oekee savolaenen se siellä puhhuu...... minä kun varsin itekseen täällä kun ihan Ruotsissa asit, pari rotukaveria oon jo löytänyt viimein.. Hauskaa kesää sinulle http://emileitha.blogspot.com/

Heidi Mäkinen kirjoitti...

Me savolaiset olemme levittaytyneet kaikkialle, jopa Ruotsiin. Blogisi näytti kivalta, en itse ole jaksanut nähdä paljon vaivaa ulkoasun suhteen. Hauskaa kesää myös sinulle.