lauantai 21. toukokuuta 2022

Sohva

Olen lähdössä pistäytymään Helsingissä. Joskus stressasin kongressimatkoja Yhdysvaltoihin, nyt pääkaupunkikin on melkein liikaa. Tekisi mieli jäädä kotisohvalle, jonne suunnittelen muuttavani pysyvästi.

Eikö sohva olisikin soma, turvallinen ja ekologinen asunto? Kyllä me Kertun kanssa siihen mahtuisimme. Kerttu selkänojalle ja minä sohvatyynyille. Jos joku vielä kantaisi meille kirjoja ja ruokatarvikkeita. Älykello huutelisi ja vaatisi liikkeelle lähtemistä, mutta emme me siitä piittaisi.

Olen löytänyt uuden kosmetiikkatuotteen, jota myydään samantyyppisessä tuubissa kuin ripsiväriä. Sitä sivellään kulmakarvoihin, jotka näyttävät käsittelyn jälkeen hyvältä parin päivän ajan. Kunhan vaan muistaa poistaa sen värin ennen kuin lähtee ulos, sillä se on pelottavaa pikimustaa mönjää, joka näyttää jäteöljyltä. 

Instagramissa olen nähnyt kuinka kauniit nuoret naiset meikkaavat. Naamaan laitetaan monta minulle tuntematonta tököttiä. Ensin pohjamaali, sitten tasoitus ja pintamaali sekä tupsutettavat jauheet. Niillä saadaan virheetön iho entistä tasalaatuisemmaksi.

Ei kommentteja: