tiistai 25. kesäkuuta 2019

Piste

Nyt sitten vietetään Pride-viikkoa Helsingissä. Netissä joku oli jo pahoittanut mielensä, sillä hänestä homojen sijaan pitäisi juhlia sotaveteraaneja.  Toiset osaavat aina sopivassa välissä vetäistä esille sotaveteraanikortin.

Olen käyttänyt paljon rahaa nukkumismukavuuteni hyväksi, mutta mitään en ole vielä saanut.

Tilasin lasihelmillä täytetyn painopeiton, peittoja täytetään kuulemma myös jyvillä, makaroneilla ja jonkun facebook-kaverin sisko oli ommellut täkin, jossa painona on käytetty soraa.

Ostin hulluuksissani huonekalukaupan alennusmyynnistä tonnin sijauspatjan josta sain puolet alennusta. Vieläkin hinta kuulostaa ihan järjettömältä. Seuraavaksi hankin todennäköisesti pylvässängyn.

Lapsena halusin nukkua yöni kylpyammeessa ja sain lopulta siihen luvan. Ammeessa ei nukuttanut vaikka laitoin peiton pehmustukseksi ja tyynyn pääni alle.

Olen varaillut kirjastosta kirjoja aina kun olen kuullut vinkin mielestäni kiinnostavalta kuulostavasta romaanista tai lukenut sellaisesta kritiikin. Tänään sain sitten kolme varaamaani kaunokirjallista teosta. Kaikki samana päivänä. Millä ajalla minä ne luen? Auta Antti!

Tänään(kään) minulla ei ollut mitään asiaa. Silti tiristin tähän Pridet, sotaveteraanit, painopeitot ja kirjaston kirjat, nyt ponnistan vielä loppuun pisteen.



Ei kommentteja: