torstai 20. syyskuuta 2012

Luonnonoikku

Olen niin väsynyt, etten jaksa kirjoittaa ja täten raapustan sen teille tiedoksi. V on luvannut tarkistaa,olenko hengissä, jollen kirjoita blogiini. Ei tarvitse huolehtia, iskussa ollaan ainakin toistaiseksi.

Olin T:n kanssa samassa kokouksessa (T oli väitöskirjaohjaajani). T on lähdössä huomenna varhain Saksaan ja suunnitteli yöpyvänsä jossain lentokenttähotellissa. Minusta siinä ei ollut mitään järkeä, joten pyynnöstäni  T asettui nukkumaan vielashuoneeseeni. T ei aiemmin juuri unta tarvinnut, nyt hänestä on tullut hieman inhimillisempi. T:n kilpirauhasarvot on tarkistettu moneen kertaan ja ne ovat hämmästyttävää kyllä olleet viitearvojen puitteissa. T ei syö (no hieman suklaarusinoita, juustoa ja perunaa, mutta todella vähän). Juomaksi hän nauttii persikkateetä. T kuluttaa naurettavan vähän suhteessa tuottoon.

5 kommenttia:

Hoo Moilanen kirjoitti...

Minullakin on, viitearvojen puitteissa, mutta ne ovatkin Suomessa ihan p-seestä. (WHO:n suositus TSH:n ylärajaksi on 2,5 niin kuin varmaan tiedät.) Olen alkanut syödä reilummin jodia ja tukkaa ainakin pukkaa uutta.

En nääs haluaisi alkaa napsia synteettistä hormonia, vaikka joku tiesi kertoa, että esim. TSH -arvolla 6 - minun arvoni viimeksi - sydäntautiriski on kahdeksankertainen.

Hoo Moilanen kirjoitti...

Korjaan: kai se pitäisi täälläkin olla alle 6 - olikohan se 5,5 - mutta alle kymppiä pidetään vielä piilevänä, olin ymmärtävinäni.

Unknown kirjoitti...

Voi voi sua Heidi. Sun tarttee ihan oikeesti alkaa opetteleen sitä ei sanaa, tai ainaki sanoo, et: Mä katon kalenterista et onko tilaa, ilmotan sulle huomenna. Sit on helppo sanoo, et valitettavasti en ehdi.

Nyt kirjotan isolla, mut en huuda: EI SUN TARTTE YKSIN KOKO MAAILMAA PELASTAA.

Mulla olis hyvää ketjua ja lukko. Tarttisko sut kahlita vaikka sun sohvaas kii. ;D

Ainii. Tänää ilmesty se mihkä kysyin luvan. :)

Helmi-Maaria Pisara kirjoitti...

Jaksamista!

Heidi Mäkinen kirjoitti...

Kiitos huolenpidostanne.