maanantai 13. syyskuuta 2010

Haastattelu

Kävin pienellä "lomamatkalla" Hesassa, samalla Lääkärilehden toimittaja haastatteli minua lyhyesti Prinsessa- elokuvasta. Minulla ei sinänsä ole filmin kanssa mitään tekemistä, jotain lääkäriä vain haluttiin haastatella. Toimittaja oli jo haastatellut psykiatria. Toimittaja oli oikein fiksu ja mukava. Minulle tuli vaan jälkeenpäin jotenkin inhottava olo. Pitikö minun niin paljon puhua ja kaikenlaista joutavaa. Olo on kuin kamalassa krapulassa ja siihen liittyvässä morkkiksessa, tila on vaan saavutettu ilman alkoholia. Miten julkkikset tätä kestävät. Minusta ei ole edes valokuvaa ja juttu on pienen pieni ja lehti leviää hyvin rajatulle lukijakunnalle. Tähänkin siis pystyn. Kehittämään ongelman tyhjästä. Siis jos ei ole ongelmia niin kyllä minä niitä teen.

Ei kommentteja: