perjantai 23. heinäkuuta 2010

FB juhlakutsu

Sain FB:n kautta kutsun eräisiin juhliin, jotka ovat huomenna. Kutsuja on eräs vanha puolituttu, jonka tunsin entisessä elämässäni, tuolloin hän oli naimisissa erään toisen kanssa. Nyt miehellä on uusi puoliso, jonka syntymäpäivien jatkoille tuo kutsu oli. Syntymäpäiväsankarin olen tavannut tasan kerran kadulla. Juhlat voisivat olla hauskat, elävää musiikkiakin on. Kutsu on varmaankin lähetetty parille sadalle miehen FB ystävälle. Menenkö juhliin? Jos mies on vaikka vahingossa painanut lähetysnappia kohdallani. Tätä nyt sitten vatvon yötä myöten.

Tänään kävi ystäväpariskunta kylässä. Tuntui mukavalta, kotoisalta. Huomenna tulee sisko miehineen kylään. Tulevat ensimmäistä kertaa uuteen asuntooni, jossa olen asunut pari vuotta. Melkein ostin uudet froteepyyhkeet kylppäriin heitä varten. Olen kärttänyt heitä kylään niin pitkään, että paineet ovat kovat. Heillä pitää olla mukavaa. Huomenna saattaa sataa. Tampere älä tee tätä minulle. Jos ihmettelette huomenna kaupungin siisteyttä olen mitä kerännyt roskat aamuyöstä, lahjonut puliukot lähikuntiin ja laittanut kukkaistutukset ja maailmanpyörän keskustorille.