lauantai 8. lokakuuta 2016

Luvaton runositaatti

Eiliseen päivitykseen viitaten siteeraan luvatta loistavaa Anja Erämajaa:

"Onks mulle annettu väärä aika, miksei annettu oikeeta? Mä pyysin hyvissä ajoin aikaa ja mielestäni sain sen. Mä tulin ajoissa ja nyt: ei mitään. Mä merkkasin tän ajan, olinks mä ainoo, eiks mun aikaa merkattu mihinkään? Miks just mun aika jäi merkkaamatta? Tapahtuuks tätä usein? Mä oon odottanut tässä pitkään, pitäiskö mun ottaa joku numero vai? Siitäks tässä on kysymys, numeroista? Mä soitin ja asian piti olla selvä, nytkö pitää ottaa numero, nytkö pitää aloittaa kaikki alusta, ottaa numero ja odottaa oikeeta numeroo?"

Hankalaa on potilaan ilmestyminen väärään aikaan. Hän tulee tietysti sadan kilometrin päästä."Voisiks sää ottaa tään, kun tää on tullut väärään aikaan/ tälle on annettu väärä aika?" Pakkohan se on vaikka päivä on jo tungettu täyteen.

Haaveilen uhkarohkeasta tempusta: mieleni tekisi heittää kaikki työsähköpostit roskakoriin. Voisin aloittaa puhtaalta pöydältä. Lakaista kaiken vanhan pois. Vahata ja puunata tyhjän postilaatikon.

Joulukuinen Intian matkani peruuntui, sillä lähtijöitä ei ollut riittävästi. Olen hyvin pettynyt. En uskalla lähteä kiertämään Intiaa yksikseni, enkä enää voi siirtää lomaani, joten jos matkustan jonnekin, on matkustettava juuri niinä päivinä, joihin loma on pultattu. 

Ei kommentteja: