tiistai 14. kesäkuuta 2011

Tatuoijan suunnittelemat silmälasit

Olen harrastanut tällä viikolla maksullisia ihmissuhteita. Eilen maksoin maratooneja juoksevan hammashoitajan kidutuksesta (en suosittele) ja tänään optikon kohteliaisuudesta (suosittelen). Kohtelias flirtti on mukavaa, vaikka takana ovatkin taloudelliset tavoitteet. Olen jo jonkin aikaa käyttänyt Tiimarilaseja. Eräänä päivänä kävelin  silmälasiliikkeen ohi, ikkunasta minua katsoivat kauniit silmälasit. Olen pariin kertaan yrittänyt mennä tuohon liikkeeseen, mutta se on ollut suljettu. Tänään se oli auki.Nämä kauniit silmälasit ovat jonkun tatuoijan suunnittelemat. Sain heti ajan erittäin sympaattiselle keski-ikäiselle miesoptikolle. Hän sanoi, että silmäni ovat tähän asti olleet murrosikäiset ja nyt tulleet aikuisiksi. Minulla on siis aikuisnäkö eikä suinkaan ikänäkö kuten aiemmin virheellisesti väitettiin. Mies myi minulle ikkunassa olleet silmälasit, hyllyssä niitä ei ollut, eli ne olivat ainoa kappale tatuoijan suunnittelemia silmälaseja Tampereella. Helsingistä niitä kuulemma saa. Ostin vielä aurinkolasit, ei ollut enää varaa tatuoijan suunnittelemiin, vaan otin liikkeen halvimman mallin, mutta se ovat ns. kaksiteholasit, voin  lukea kirjaa aurinkoisella puistonpenkillä sekä tarkkailla salaa ohi rientäviä  ihmisolentoja.
Tilaisinko huomiseksi vaihteeksi kiropraktikon. En tilaa, menen huomenna piknikille. Harmi, että en ehdi saada aurinkolasejani huomiseen mennessä.

Ei kommentteja: