tiistai 17. huhtikuuta 2018

Nyt lienee kevät

Olin viime viikon sairaana, joten pääsin vasta tänään tutustumaan uuteen tietokoneohjelmaan, joka on käytössäni joka päivä. Ilman sitä en tule toimeen. Se on tärkeämpi kuin stetoskooppi, Ekg -viivain tai aamukahvi. Kyselin vähän huolissani miten se poikkeaa aiemmasta. Osaisinko käyttää ohjelmaa. "No ei oikeestaan mitenkään. Tai on se vähän hitaampi."

Olen sairastamisen jäljiltä puolikuntoinen. Olenko lopulta saavuttanut väsymyksen huipun? Työpäivän lopussa päätäni puristi näkymätön panta.  Älkää huolestuko, sillä potilaita ei enää ollut, ainoastaan nippu laboratoriokoevastauksia, ärtymys, väsymys ja minä.

Töistä kotiin pyöräillessäni tuoksui hiekoitussepeli. Talvella se ei haise miltään, joten nyt lienee kevät.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sairastin influenssan, rokotuksesta huolimatta. Olin puolikuntoinen neljä viikkoa. Aloin jo epäillä, että olen tullut vanhaksi! Mutta onneksi luulo oli väärä. Tsemppiä!