lauantai 29. tammikuuta 2011

Käheä rosoinen nainen, ei nöyrä

Lämmitin eilistä ruokaa, jossa oli couscousia, paseerattua tomaattia ja kidney-papuja mikrossa ilman kupua, ei olisi kannattanut.

Kuuntelen Marianne Faihfullia. Nainen on esimerkki siitä, että vuodet naista vain parantavat. Kuuntelen hänen kuusikymppisenä tehtyjä levyjään, nuoruuden musiikki ei kiinnosta. Ilmaisuun on tullut vuosien mittaan sopivaa rosoa.

Olette ehkä huomanneet, että olen lisännyt teksteihini kaikenlaisia sähköpostilähetysikoneita ja profiiliini sähköpostiosoitteen. Olen tullut niin ahneeksi lukijoiden suhteen. Minä onneton huomasin tänään, että on mahdollista seurata, montako katselua blogilla aina tietyssä ajassa on. Laskin, että blogiani katsotaan n. 1250 kertaa viikossa. Tuostapa niin ylpistyin, että olen nyt tilastokoukussa. Kaipa myisin isoäitivainajanikin lukijoiden toivossa. Tässähän kuuluu sanoa: kiitän nöyrästi kaikkia, jotka lukevat. Jännää, että muutamia lukijoita on myös Malesiassa, Venäjällä, USA:ssa ja Britanniassa. Tiedän hyvin, että joillakin blogeilla on tuhansia lukijoita päivässä. Minun blogini lukijat ovat kuitenkin niitä kaikkein fiksuimpia.

2 kommenttia:

touhuaja kirjoitti...

Mukavaa tekstiä täällä taas. Viimeinen virke oli erityisen onnistunut,hyvä hyvä. Lukemisiin!

Enkunalma kirjoitti...

Hei, taalla Britannia, luetaan kylla joka paiva ja joskus montakin kertaa paivassa. Kiva blogi ja hyvaa huumoria (joskus sarkasmia).