lauantai 11. syyskuuta 2010

Karpolla on asiaa, mutta ei minulle

Olen pitänyt blogia niin kauan,että en enää muista mistä kaikesta olen kirjoittanut. Seuraan pienellä epäluulolla juttuja, joissa ihmiset kertovat kuinka viranomaiset ovat heitä kaltoinkohdelleet. Ilman muuta sellaista tapahtuu.

Poikani ystävä kertoi aikoinaan perheestä, joka asui samassa talossa heidän kanssaan. Perhe oli toistuvasti häiriöksi. Perheriitoja ratkaisemaan tarvittiin viikottain poliisia, jompikumpi vanhemmista vietiin putkaan. He varastivat naapurin kotiviinipönikän kellarista. "Karpolla on asiaa" ohjelmassa samainen perhe sitten valitti kuinka rauhallinen lapsiperhe kehdattiin taloyhtiön toimesta törkeästi häätää.

Mitenköhän minulle käy. Heräsin seitsemältä jumppaamaan ja juomaan aamukahvia. Nyt astianpesukone jo pyörii. Minulla on huima suunnitelma tälle päivälle:jospa lähtisin Ikeaan. Se on vielä näkemättä. Pitäisi vain selvittää miten sinne pääsee.

Tein eilen luettelon asioista mitä pitää toimittaa ja tehdä. Luettelossa on 15 kohtaa. Kotityöt puuttuvat listasta. Heti helpotti kun sain se riipustettua. Mihinkähän sen piilotin?

Ei kommentteja: