torstai 11. heinäkuuta 2019

Laiska töitään jne.

Olen tällä viikolla poliklinikan ainoa lääkäri ja teen viisipäiväisen viikon kolmen sijaan. Vaikuttaa siltä, että selviän. Tänään sain outoa tyydytystä siitä, että lista oli piiiitkä, minua häirittiin koko ajan ja puhelin soi yhtenään.  Tämä viikko on poliklinikkatyön ultrajuoksu. Olen tarpeellinen!

Huomenna olen luultavammin tyytyväinen, mutta voi tuntua myös tyhjältä. Toisaalta saatan vaipua hengettömänä kulunseurantalaitteen eteen. Tällä viikolla ylityötunteja kertyy lähes yhden työpäivän verran.

Tiistaina päätin, että teen joka päivä töiden jälkeen jotain kivaa. Tiistaina kävin elokuvissa, keskiviikkona söin Tallipihalla jäätelön ja tänään ostin tuosta lähikaupasta valkosuklaakeksijäätelötikun. Sellaisenminäostinjasöinjanytkirjoitansiitä.

Kävin hakemassa kirjastosta tilaamani kirjan ja lainasin samalla Vilna-oppaan.

Laskin askelet ulko-oveltani kirjastoon (273 askelta), sillä eräs ystäväpariskunta pyysi minua tekemään niin, ei aavistustakaan miksi. Laskut meinasivat pariin otteeseen mennä sekaisin, mutta luulen tuon luvun olevan melko lähellä totuutta.




Ei kommentteja: