torstai 1. tammikuuta 2009

Syvällinen analyysi

Päihtyneenä ei pitäisi mennä tietokoneelle. Jos tietty henkilö lukee tämän, sanoisin, että olen pahoillani. Tällaisessa tapauksessa ymmärtää taas lauseen tehtyä ei saa tekemättömäksi. Koska olen tänä vuonna syvällinen ihminen, selviä tästäkin.

Teen tässä syvällisen analyysin viime vuodesta.

Muutin ikäänkuin pysyväisemmin Tampereelle. Ostin asunnon, jossa on kylmät lattiat. Olen pariin kertaa sanonut moro. Alan sulautua paikkakuntalaisiin. Ymmärrän yksinkertaisia lauseita tampereeksi.

Sain akateemisen oppiarvon. Väittelin englanniksi, eikä kukaan nauranut väärissä kohdissa. Pahvilaatikossa makuuhuoneen nurkassa olisi väitöskirjoja, jos joku sellaisen haluaisi.

Olen sotkeutunut miessuhteeseen, johon minun ei pitänyt sotkeentua. Syvällisenä ihmisenä otan sen kasvattavana kokemuksena.

Kävin Kuubassa. En tuonut nuorta kuubalaista miestä tuliaisena kotiini.

1 kommentti:

pera kirjoitti...

Aivan.
Miksi, oi miksi ei tietokoneissa ei ole puhallusmittaria estämässä humalaisia nettiostoksia/meilailuja.
( ja se mun blogiosoite oli http://web.me.com/pertti.sarkka/Sivusto/Blogi/Blogi.html )
P.Särkkä