tiistai 28. toukokuuta 2013

Viiksetön päätomittaja

Joudun huomenna valokuvattavaksi. Minua pelottaa jo etukäteen. En osaa olla luonnollinen kuvattava, vaan vedän aina naamalleni teennäisen ilmeen. Otimme eräänä Vappuna kuvia, joissa poseerattaessa piti hypätä ilmaan. Kerrankin ilmeeni oli lähes normaali. Valokuvaajan edessä hyppiminen ei kenties sovi. Taidan kuitenkin ehdottaa hyppykuvaa.

Olen aiemminkin maininnut, että hääohjelmat ovat perversioni. Pompöösi Kuninkaalliset häät ohjelma on liikaa jopa minulle. Eilisessä Satuhäiden uusinnassa kiteeläinen parsikunta oli jotenkin vilpittömän oloinen. Morsian käytti itseään nuoremmasta sulhasesta nimitystä "sakkolihhoo". Toinen siskoni katsoo aivojaan tuulettaakseen ohjelmaa Amerikan huippumalli haussa.Kompensoidakseni huonoa makuani aion osallistua ensi viikolla runotapahtumaan.

Hesarin päätoimittaja heitettiin ulos. Lehdessä näytettiin kuvat kaikista aviisin päätoimittajista kautta aikojen. Viidellä ensimmäisellä päätoimittajalla oli nenän alla tuimat viikset, kuusi seuraavaa olivat viiksettömiä miehiä, nyt valittiin nainen, joka palaa töihin vanheimpainvapaaltaan.Mitä tästä voi päätellä? Viikset eivät ole enää muodissa.

Minua väsyttää. Siinä ei ole mitän uutta. Ehkä sovimme, että ilmoitan sitten kun minua ei väsytä.

Päätän tähän pelottavan terävän tiedoitusvälineanalyysini.

Ei kommentteja: