tiistai 18. tammikuuta 2011

Jazz

Kävin Jazz-tunnilla. Kuuntelin pukuhuoneessa kanssatanssijoiden juttua.
"Mun sukkikset on rikki"
Kieltämättä varpaat pilkistävät tyttösen valkoisista sukkahousuista.
"Iskä sanoi, että pitää ostaa uudet. Iskä sanoi, että näytän köyhältä"
"Kato mun sukkia"
Toinen tyttö esittelee rikkinäisiä villasukkiaan.
"Söin kymmenen taatelia"
"Mä söin 200 grammaa suklaata. Pitäs lihoa neljä kiloa ens maanantaihin. Mä painan 45 kiloa. Iskä on ihan paniikissa"

Meinasin sanoa, että älä huolehdi. Minä painoin 49 kiloa kun aloitin opiskelun.

Laitoin kissankarvaiset lenkkivetimet päälleni ja lähdin kotiin. Yksi tuttu kehoitti neulomaan valkoiset angoralenkkihousut, ei kissankarvat näy. Ne hengittävät hyvin, huonossa tuulenpitävyydessä on angoravillaisten lenkkivaatteiden heikkous.

Ei kommentteja: