lauantai 14. toukokuuta 2011

Yamma, Yamma

Nukuin yöni hyvin,heräsin vasta yhdeksältä, olen tänään pieni osanen mitalikansaa, Euroviisuvoittokin on odotettavissa. Mikäs tässä on ollessa.

Lapset kasvavat nukkuessaan, mahdollisesti minäkin venyn pituutta. Päälakeni on yhdessä mittauksessa saavuttanut 164.5 cm. Enää en anna itseäni mitata. Jos nyt alan kasvaa yletyn vihdoinkin hattuhyllylleni. Eilen Anttilassa lyhytkasvuinen nainen pyysi minua ojentamaan hänelle ylimmältä hyllyltä kissaruokapaketin, minä jättiläinen yletin siihen kun nousin varpailleni.

Kysyn silloin tällöin potilaideni pituutta. Eräskin iäkäs nainen väitti olevansa 170 cm, vaikka hän oli selvästi minua lyhyempi. Ehkä minäkään en oikeasti olekaan 164.5 cm vaikka niin luulen. Jos hän oli 170 cm niin minä olenkin 175 cm. Kohta en löydä mistään tarpeeksi pitkälahkeisia housuja.

Huonosti nukkuvat ihmiset lihovat helpommin kuin yön syvästi koisivat kansalaiset. Nyt alan laihtua, se muuten taisi jotenkin liittyä leptiini nimiseen hormoniin. Minä laihdun, mutta en saa enää mitään aikaiseksi sillä aikani kuluu nukkumiseen. Saattaa olla, että jaksan katsoa Euroviisut, jotka Suomi luonnollisesti taas voittaa. Mitäs niitä aiempia viisuja onkaan: "Tom, tom, tom", "Pump-pump", "Yamma, Yamma"...

Ei kommentteja: