keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Kesän lapsi mä oon

En ole alkukesäihminen vaan loppukesänlapsi (oikeasti synnyin huhtikuussa). Siitä huolimatta työteho tahtoo kadota auringon valon vuoksi. Kun kerrankin paistaa niin mitä sisällä tietokonetta näpyttämään. Vapaus ei taida sopia minulle ja nyt varsinkin kun vuosilomaa ja tutkimusvapaata on peräkkäin, sotkeutuvat työ ja loma keskenään.

Aion todella nauttia lomasta: olen buukannut loma-ajaksi kaksi hammaslääkärikäyntiä ja paksusuolen tähystyksen. Olen aina ajatellut, että siihen tutkimukseen en ainakaan mene, nyt se sitten on ensi viikolla. Tästä päivästä lähtien on vältettävä siemeniä sisältäviä marjoja ja kokojyväleipää. Pullaa saa onneksi syödä. Saamani kutsun perässä lukee TERVETULOA! ikäänkuin kyseessä olisi joku hauska seurapiiritapaaminen.

Ei kommentteja: