sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Lentävä kapellimestari

Kirjoitan sellaista pidempää tekstiä. Nyt sitä on 20 sivua, joka on ehdoton ennätykseni. Kuka sitä sitten haluaisi lukea, ehkä ei kukaan. Tänään olen tyytyväinen: minä, joka olen niin realisti sain kapellimestarin lentämään.

Suunnittelen aamulenkkiä, toisaalta pitäisi kirjoittaa, täytyisi lähettää abstrakti yhteen kongressiin, neuloa joululahjavillasukat valmiiksi.

Tänään tulee ruokavieraita. Mukavaa. Menu on valmiina mielessä ja ainekset hankittu kauppahallista. Rakastan kauppahalleja, inhoan marketteja. Ehkä se on snobailua, en joka tapauksessa autottomana pääse marketteihin.

2 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Minua ainakin kiinnostaisi! Nämä täällä julkaisemasi mininovellit ovat olleet mahtavia.

Heidi Mäkinen kirjoitti...

Kiitos! Taitaa olla aika pitkä projekti. Vuoden päästä minulla on mahdollisesti jo 40 sivua, jos teen 400 sivuisen tiiliskiviromaanin niin aikaa kuluu 20 vuotta. Kun saan sen valmiiksi niin lähetän heti sinulle.