tiistai 14. joulukuuta 2010

Moderni nainen

Sitä ollaan nyt niin moderneja uuden kännykän kanssa. Se on kuulemma helppo ottaa käyttöön: minulla meni noin tunti ennen kuin sain sen toimimaan. Vältyin kuitenkin siltä häpeältä, että olisin joutunut menemään sen kanssa Soneran liikkeeseen pyytämään apua niiltä nuorilta pojilta. Minulla on sentään korkea akateeminen koulutus, vaikka ei aina uskoisi. Nyt mietin, miten saan vanhan puhelimeen kertyneet numerot siirrettyä uuteen.

Sivariveteraani V. kävi meitä tervehtimässä ja toi upean kakun,jonka oli itse leiponut. Poikaparalla oli yllään ohut nahkatakki ja alla flanellipaita.

Kävin jatsissa ja baletissa, molemmat tunnit ovat peräkkäin. Yritin livahtaa ensimmäisen tunnin jälkeen kotiin, tytär ei päästänyt. Nyt olen ylivirkeä.

Viime yönä olin muka tulossa kotiin jostakin. Minulle tarjotiin lentoa, kapeassa puikulassa lentokoneessa, jossa matkustajat istuivat peräkkäin kypärät päässä, kattoa kulkuvälineessä ei ollut.

Pyörä selvästi protestoi talviajoa. Se tekee minulle kiusaa olemalla jäykkä.

2 kommenttia:

ii kirjoitti...

Minullakin meni puoli tuntia, että keksin, kuinka iPhoneen saa sen kortin sisään (jouduin katsomaan kuvalliset ohjeet netistä). Sitten en osannut muutamaan päivään soittaa tai vastata puhelimeen :D

Celia kirjoitti...

Pyörä tarvitsee talvirasvoja siinä missä auto talviöljyjä. Kesärasvat jähmettyvät pakkasilla, siksi varmaan myös sinun pyöräsi on jäykkä.