torstai 20. lokakuuta 2016

Minä ja minä

Facebook-ystäväni ilmoitti olevansa taas parisuhteessa. Suhteen toinen osapuoli ei liene kyseisen sosiaalisen järjestelmän käyttäjä, sillä emme saaneet ikäväksemme kuulla kuka hän on ja mistä lähtien he ovat olleet facebook- ystäviä ja lopulta facebook-rakastavaisia. Ihanan romanttista.

Salasuhteilla ei ole minkäänlaista statusta. Kukaan ei ilmoita olevansa vihdoin onnellisessa ja tyydyttävässä salasuhteessa. Joku kertoi minulle kerran, että hänellä on sivusuhde. Kuulostaa jotensakin asialliselta: pääsuhde ja sivusuhde.

Jätettynä osapuolena olisi komeaa ilmoittaa olevansa parisuhteessa, mutta se ei liene syy ryhtyä edes facebook-parisuhteeseen.

Olen parisuhteessa itseni kanssa. Teen itseni kanssa kaikki tärkeät päätökset kuten minne matkustaa lomalla vai jäädäkö kotiin. Neuvottelen itseni kanssa kodin suuremmista ja pienemmistä hankinnoista. Minä ja minä keskustelemme maailmanmenosta ja arvuuttelemme ketkä tämän kauden "Ensitreffit alttarilla"- pareista pysyvät yhdessä. Kellahdamme iltaisin toistemme viereen: minä ja minä.

Ei kommentteja: