lauantai 30. lokakuuta 2010

Suunnitemia

Lisää Kai Niemistä:

Minä suunnittelen kaikenlaista uutta täällä:
hyllyköitä kaappien oviin, toisia asentoja
huonekaluille, ikkunoiden pesua, lisää kuk-
kia, työhuoneesi radion korjaamista, ullakon
siivoamista. Kyllä yllätyt kun tulet kotiin ja
näet koko lehtiön täynnä suunnitelmia.

Minä suunnittelen kirjoittamista: suunnitelmia, suunnitelmia, esteitä, esteitä. Ilahduin, kun huomasin, että blogilla on 51 lukijaa. 50 on jonkinlainen rajapyykki. Nyt voin alkaa pelätä teidän kaikkoamistanne. Haluan, että joku lukee, muutenhan kirjoittaisin jonhonkin muualle.Kun vain saisin lisäksi kirjoitettua jotain kunnianhimoisempaa, mutta se on työlästä ja liekö minusta siihen. Voin syyttää ajan puutetta. Jotainhan sitä on syytettävä. Itseäni en haluaisi syyttää.

2 kommenttia:

Isthella kirjoitti...

Minä olen varmaan se 51. lukija.

Minusta sinulla on aivan loistava blogi. Olen lukenut sitä takaperin ja toisinaan nauranut vietävästi.

Heidi Mäkinen kirjoitti...

Kiitos.