tiistai 31. joulukuuta 2019

Opettavaista ja kehittävää vuotta 2020!

Nyt kun somekansalaiset ovat kertoneet kaikilla somekanavilla muuttuneensa juuri tänä vuonna paremmiksi ihmisiksi, niin on minunkin referoitava teille oma vuoteni. Jaan raporttini osa-alueisiin ja huitaisen sen kaikille vaikka järkevämpää olisi olla huitaisematta.

Työ: Lopetin lääkärin työt kovin väsähtäneenä. Kokeilin yksityisvastaanoton pitämistä, mutta ei se ollut meikäläisen juttu. Opin taas yhden viheliäisen potilastietojärjestelmän. Päädyin siihen, ettei työ oikeastaan sovi minulle. Nyt sitten kirjoitan, makoilen sohvalla ja vanhenen. 

Saattaa kuulostaa ärsyttävän menestyneeltä, (eikös se ole tarkoitus?), allekirjoitin kustannussopimuksen toisesta romaanistani, allekirjoituksen jälkeinen tunne oli häpeä. Olen jo toipunut, kiitos.
 

Terveys: Tämä on ollut hyvä vuosi, sillä minulle ei ole tehty gastros- eikä kolposkopiaa, 2018 tehtiin molemmat.
 

Raha: Olen nauttinut varsin kohtuullista palkkaa. Loppuvuodesta tulot putosivat, mutta sain tilalle aikaa ja paremmat yöunet.
 

Rakkauselämä: Mikä se on? Voisinko sen sijaan kertoa, että olen löytänyt tänä vuonna yläselän lihakset.
 

Onko minusta tullut parempi ihminen? Ei ole. Ei tule. 

Ensi vuoden tavoitteena on oppia syväkyykky, siis nököttää vaivattomasti ja rennosti ihan persaus alhaalla kyykyssä niin, että koko jalkapohja pysyy maassa. Eikös siinä ole tavoitetta riittämiin? Olen jo aloittanut harjoitukset. Moni sen jo varmaan osaa, mutta ei tarvitse kommentoida tähän. Raportoin teille onnistuinko, kokonainen vuosi on aikaa.
 

Opettavaista ja kehittävää vuotta 2020!

2 kommenttia:

Leena Laurila kirjoitti...

Kyllä ymmärrän sinua tosi hyvin, jos lääkärinhommat yksityisellä vaativat taas uuden systeemin opettelemista ja siinä jo meni into. Kuinka paljon haittaa onkaan IT-järjestelmistä kaikkialla! Kun ne myydään jättiläisten toimesta, eivät toimi fokusoidusti ja sen sijaan järjestelevät työt siihen malliin että varsinaiseen hommaan jää entistä vähemmän aikaan. Tämä kokemus minulle tuli aina pienempiin palikoihin hajoavasta työstäni kansainvälisessä jättiyrityksessä.

Syväkyykky ja yläselän lihakset yhdessä, se on aika kattavaa hyvinvointia!
Kiva odotella uusia kuulumisiasi sieltä sohvalta.

Hyvää Uutta Vuotta!

Heidi Mäkinen kirjoitti...

Ei se ainoa ongelma ollut uuden systeemin opettelu, minä aloin vaan olla niin väsynyt, viimeiset 13 vuotta ovat olleet työntäyteisiä.
Hyvää uutta vuotta sinulle myös!