perjantai 10. lokakuuta 2014

Sacala

Ajoin pyörällä salsaan. Pyöräilin salsatunnilta uimahalliin. Kävelin kotiin. Kävelin uimahallille. Pyöräilin kotiin.

Raskauttavana seikkana voin vielä ilmoittaa, että olin jättänyt pyöräni uimahallin eteen lukitsematta.

Tanssimme salsassa siten, että parit asettuivat piiriin. Opettaja huusi kuvion nimen ja me yritimme toteuttaa sen. Opettaja komensi vaihtamaan paria ja miehet kävelivät musiikin tahdissa käsiään läpyttäen seuraavan naisen luo.

Salsakuvioilla on sellaisia pehmeiltä maistuvia nimiä kuin setenta (seitsemänkymmentä), setentauno (seitsemänkymmentäyksi), sacala, dile ge no, souffle (meniköhän oikein). Latinotapaan mies vie, naisen tarvitsee vain seurata perässä. Vaikka olen feministi, niin on ihanaa kun ei tarvitse päättää. Rentouttavaa.


1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Mä jätin auton kaupan eteen parkkiin ja kotona soitin poliisille että mun auto on pöllitty.

http://www.partapappa.net/2011/02/auto-pollitty.html

Kesällä ihmettelin et missäköhän mun avaimet on. Olivat olleet viikonpäivät auton virtalukossa ja siinä se oli penkillä lompsaki.

Et ihan rauhassa vaan. :D