Murrosikäiset pojat pyörivät nykyään Stokkan hajuvesiosastolla kokeilemassa tuoksuja. Sopii minulle, mutta ihmettelen tätä luksustuotteiden ihannointia, joka ulottuu hävyttömän hintaisiin huppareihin ja lenkkareihin. Hesarissa haastateltiin nuorukaista, joka oli käyttänyt hajuvesiin 600 euroa. Aikoinaan tuon ikäiset pojat haisivat hielle. Ihastuin yhteen koulukaveriin ihan vaan siksi, että hänellä oli puhtaat hiukset.
Uimahallissa oli ihanaa, vain muutama asiakas. Uin, vesijuoksin, vesijumppasin videon tahdissa, lämmittelin saunassa, join kahvit ja luin Aamulehden. Joku mies kävi kysymässä, onko sukunimeni Puolikangas. Kielsin sellaisen mahdollisuuden. Tuttuni väitti, että kyse on iskuyrityksestä. Mies vaikutti kohtalaisen iäkkäältä, ehti heti kertoa, että lonkka oli leikattu.
Tänään joulukalenterin luukusta saatte viime hetken lahjavinkin viisitoistavuotiaalle sukulaispojalle: Roja Amber Aoud parfyymi 720 euroa.
- Alkutuoksun nuotit: Lemon, Bergamot, Lime.
- Sydäntuoksun nuotit: Rose de Mai, Jasmin de Grasse, Ylang Ylang, Fig.
- Pohjatuoksun nuotit: Cinnamon, Saffron, Patchouli, Oakmoss, Sandalwood, Aoud, Benzoin, Orris, koivu, Ambergris, Musk.
3 kommenttia:
Luksusbrändit kiittävät globaalia Tik-tok markkinointia. Nuoret on helppo kohde, ovat jatkuvasti tiktokpäissään, kuten joku vanhempi kuvasi yhdessä jutussa.
En uskalla mennä koko Tik-tokiin, pelkään jääväni koukkuun niihin videoihin.
Niin! Juuri kun piti alkaa vähentää kaikenlaista kuluttamista, keksittiinkin Tiktok!
No, kiinalaiset itsehän eivät mokomaa länsimaalaisten surmaa voi edes käyttää. Sikäläisille markkinoille suunnattua vastaavankaltaista sovellusta saa nuoriso naputella vain max 45 min päivässä: yöllä appi ei toimi ollenkaan.
Ei-niin-demokraattisissa maissa on nähtävästi jotain hyvääkin.
Lähetä kommentti